Online marketing | WADO Digitális ügynökség
/wado-content/themes/wado/img/logo_emblema_white.svg
Naše služby

Online marketing

Keď ľudia, ktorí prehliadajú internet, a stretávajú sa s vašimi reklamami a fotografiami vašich produktov – to všetko (a ešte omnoho viac) – je dôsledkom online marketingu. Ak teda chcete komunikovať so svojimi potenciálnymi zákazníkmi, potrebujete nástroje online marketingu.

Google a Facebook kampane

Náklady alebo návratnosť investícií?

Ak by sme sa vás opýtali, kde by ste chceli inzerovať na internete, stavím sa, že toto bude vaša odpoveď: Na Google a Facebooku! To je správna odpoveď, pozrime sa, čo vám vieme ponúknuť.

Google textové inzeráty:

Toto je najznámejšia forma reklamy, keď ľudia zadajú do prehliadača hľadaný výraz a vo výsledkoch sa objaví vaša cielená reklamná správa. Pri tomto bode ešte nič neplatíte, samotná reklama sa môže voľne zobrazovať, budete platiť iba v prípade, že vzbudí záujem a ľudia na reklamu kliknú.

Google bannerové reklamy:

Tu sa nezameriavame na hľadaný výraz, ale na vzbudenie záujmu používateľov internetu o vaše produkty alebo služby pomocou pekných a zaujímavých grafických reklám.

Facebook inzercia:

Facebook nie je len na zdieľanie zaujímavých, zábavných alebo menej zábavných príspevkov. Vďaka pokročilým marketingovým nástrojom môžete osloviť svojich potenciálnych zákazníkov. Niekto navštívil váš web, ale potom prešiel na Facebook? Žiadny problém, pretože potom na Facebooku narazí určite na vašu reklamu, nie náhodou! Poznáme triky, ktoré zaručene zdvihnú vaše obočie. Za pokus to stojí!

Referencie Vypýtajte si cenovú ponuku

Správa Facebook stránok a Instagramu

Bolo by super byť stále pred očami, že?

Môžu sú takí, ktorí si myslia, že existujú dôležitejšie platformy, kde by mali “ukazovať” svoju firmu. My však vieme, že jedným z hlavných marketingových prvkov vášho podnikania je prítomnosť na Facebooku a Instagrame. Komunikácia na týchto miestach vám pomôže spojiť sa s vašou súčasnou zákazníckym kruhom, ale bude tiež hrať dôležitú úlohu pri rozširovaní tohto okruhu.

Ale aké príležitosti skrývajú sociálne médiá? Čo môžete ponúknuť publiku?

Musíte si uvedomiť, že Facebook a Instagram sa priamo nezameriavajú na predaj. Tu si budujete svoju komunitu, predvádzate svoj produkt alebo službu a zdieľate o nich množstvo informácií. To všetko môžete urobiť mnohými spôsobmi:

  • vytvárajte zaujímavý, prípadne edukačný obsah
  • tu môžete prispievať aj zábavnejší obsah, tu oň je záujem
  • predstavte svoj produkt prostredníctvom rôznych príbehov, ktoré by mohli byť o samotnom zákazníkovi

 

Nemáte žiadne nápady? Nie ste si istí, s akým obrázkom alebo textom komunikovať? Žiadny problém, na to sme tu my. Ak chcete, aby komunikácia vašej spoločnosti na Facebooku vyžarovala skutočnú profesionalitu, neváhajte nás kontaktovať, my to za vás vyriešime!

Porovnávače cien pre e-shopy

Chcete, aby bol váš internetový obchod ziskový?

Ak prevádzkujete internetový obchod, nemôžete sa vyhnúť stránkam, ktoré porovnávajú ceny. Veľmi nízke percento inzerentov využíva tieto reklamné platformy efektívne, aj keď sa v nich skrýva veľký potenciál! Ich najväčšou výhodou je, že si ich prezerajú ľudia, ktorí sú už odhodlaní niečo kúpiť, ktorí sú od rozhodnutia iba na pár kliknutí. Myslíte si, že je vhodné vynechať príležitosť, aby sa objavili v ponuke aj vaše produkty? My si myslíme, že nie.

Referencie Vypýtajte si cenovú ponuku

Automatizované systémy pre získavanie zákazníkov

Chcete, aby bol váš internetový obchod ziskový?

Čítam svoj obľúbený spravodajský portál a natrafím na zaujímavú reklamu. Kliknem na ňu a už som na webovej stránke spoločnosti. Po niekoľkých minútach čítania odídem. Ako pokračujem v prehliadaní internetu, reklamy tejto spoločnosti sa stále častejšie vracajú. Po jednej z nich sa rozhodnem, že dám like na ich Facebook stránku.

Ďalší týždeň od nich uvidím zaujímavú ponuku na Facebooku, kliknem, opäť som na ich webe. Sympatická spoločnosť, zaujíma ma ich ponuka, takže sa prihlasujem k odberu noviniek. O dva týždne neskôr dostávam newsletter, že majú sezónny výpredaj. Aj tak som mal v pláne kúpiť novú kosačku a považujem ich za spoľahlivú spoločnosť na základe, toho čo som od nich videl. Vložím výrobok do košíka a potom ho objednávam.

O týždeň neskôr od nich dostanem ďalší e-mail s otázkou, či je všetko v poriadku s produktom, ktorý som si kúpil. Je to od nich milé.

Aj takto môže vyzerať online príbeh zákazníka. Automatizované systémy získavania zákazníkov pomáhajú podnikom vytvoriť takéto príbehy vedomým a plánovaným spôsobom. Ak vás táto téma zaujíma, požiadajte o poradenstvo!