Prevádzkový poriadok | WADO Digitális ügynökség
WADO

Prevádzkový poriadok

  •  všetky nové support úlohy a požiadavky týkajúce sa webstránky zákazníkov sa prijímajú výlučne na adrese support@wado.sk
  •  všetky nové marketingové úlohy a požiadavky zákazníkov sa prijímajú výlučne na adrese marketing@wado.sk
  • ak je to možné, e-mail by mal obsahovať iba jednu úlohu,
  • pri zadávaní novej úlohy vyplňte pole predmetu krátkym popisom úlohy,
  • zvyčajne vám dáme spätnú väzbu do 48 hodín (v pracovných dňoch) na zadanie novej úlohy a dáme vám vedieť, kedy ju môžeme naplánovať,
  • novú úlohu je možné vybaviť najrýchlejšie v týždni po prijatí, s výnimkou kritických úloh,
  • úlohy môžeme prijímať od našich zákazníkov s predplatným balíkom do 20. daného mesiaca, následné žiadosti sú
  • naplánované na budúci mesiac,
  • pokiaľ ide o prebiehajúce úlohy, odpovedzte na e-mail odoslaný našim systémom, nepíšte nový e-mail,
  • telefonická komunikácia súvisiaca s úlohami prebieha na telefónnom čísle +421 948 661 556 v pracovných dňoch 9:00-13:00
  • telefonická komunikácia súvisiaca s marketingovými úlohami prebieha na telefónnom čísle +421 948 625 551 v pracovných dňoch 9:00-13:00
  • čím skôr dostaneme odpovede na otázky, ktoré vzniknú pri riešení úlohy, tým rýchlejšie ju dokážeme vyriešiť,
  • ak do 7 dní od oznamového e-mailu dokončenia úlohy nedostaneme odpoveď, úloha sa uzavrie a považujeme sa za zúčtovateľné,
  • úlohy prijaté zákazníckym servisom sa zvyčajne riešia v utorok a piatok,
  • úlohy prijaté zákazníckym servisom sú evidované v 15-minútových blokoch, takže každý 15-minútový blok vyúčtujeme.
  • prichádzajúca úloha, ktorej vykonanie presahuje 4-hodinový časový limit, sa už považuje za projektovú úlohu, dáme vám cenovú ponuku a naplánujeme ju po prijatí cenovej ponuky.